fredag 25. mai 2012

Pinsehelg..

Når jeg i kveld sitter å ser ut av vinduet, er det regn og lavt skydekke som dominerer været ute. Graderstokken viser 6-7 grader og hadde man hatt mer ved igjen etter vinteren hadde jeg garantert fyrt i ovnen i kveld :) Det er i stedet vifta som får holde stua varm i kveld.
Det er pinsehelg, og jeg er begynt å komme i bedre form etter ei lang uke med ingen energi pga bihulebetennelse. Vi har ingen planer for fridagene, så vi får se hva vi finner på. Er jo sirkus i byen, så kanskje det blir en tur dit. Var stor suksess i fjor! Når det gjelder debatten om dyremishandling og at sirkus bør være dyrefritt, så kommer jeg ikke til å engasjere meg i den!
I fjor var pinsehelga litt senere enn i år (10-13.juni), og når jeg ser på bilder fra den helga så kjenner jeg at jeg er veldig klar for sol og sommer!
Pinsehelga i fjor ble tilbragt på hytta til familien Nordgård på Senja. Kanskje vi må ta en tur før sommerferien?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar