søndag 7. april 2013

Strikk og bakst

Med bursdagsfeiring av største jenta i helga, har det blitt mye baking de siste dagene. Muffins er alltid populært, særlig om de er pyntet litt ekstra.


Torsdag var jeg på strikke/skravletreff med damer fra bygda hvor jeg fikk smake svenske kanelboller - nydelige!! Derfor bakte jeg det også til familieselskapet i dag. De må ha falt i smak, for det er ingen igjen :)
Oppskrift fant jeg på fru lyng sin blogg. Også ei gulrotkake ble bakt, men den ble det ikke tatt bilde av :)
I tillegg til baking, har jeg fått klirret litt med pinnene også. fikk gjort ferdig toårsgaven til gudsønnen vår.
Er fornøyd med resultatet- Håper bare mottakeren også blir det.
Er siden sist også blitt ferdig med den lilla mariusgenseren til Mathea. Og hun har allerede bestilt panneband, lester og ullbukse i samme farger og mønster :) Vi får nå se hva jeg orker..
Nå venter en sen middag etter en fin kveldstur med mye snø dalende, så får jeg ønske alle en god NY uke!!



2 kommentarer:

  1. Kanelboller er en sikker vinner i alle sammenhenger. To nydelige gensere du har strikka. Klart disse må falle i smak. Lykke til med "tilbehøret"!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Har ihvertfall nok garn igjen til litt av hvert.. handlet litt over evne da sparkjøp hadde salg på garn her tidligere i vinter hehe. Klem tilbake :)

    SvarSlett